Mechanizmy wiadomości w EBO

EBO to szereg rozbudowanych funkcjonalności, które pomagają w sprawnej komunikacji między bankiem a klientem. Jedną z nich są mechanizmy wiadomości, które bank może wykorzystać, jako narzędzie do wysyłania komunikatów marketingowych.

KTO KORZYSTA?

Wszyscy! Zarówno bank jak i klient. Prosty przykład. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i bank chce zaproponować swoim klientom nisko oprocentowany kredyt świąteczny. Co robi? Za pomocą Komunikatu EBO umieszcza informację o możliwości wzięcia takiego kredytu i powiadamia o tym swoich klientów.  Ponieważ funkcjonalność ta jest szeroko rozwinięta, umożliwia profilowanie klienta, np. dzisiaj bank wysyła informację tylko do rolników, a za tydzień inną propozycję skieruje tylko do studentów. Dodatkowo bank, może ustawić termin ważności powiadomienia, co oznacza, że komunikat będzie się wyświetlał tylko przez pewien wskazany wcześniej czas.

EBO kredyt

Bank wzbudza zainteresowanie swoich klientów i podnosi swoją atrakcyjność, ponieważ na bieżąco informuje ich o nowych możliwościach. Teraz pojawia się pytanie, co zyskuje klient banku? Wracając do powyższego przykładu, przede wszystkim otrzymuje on informację, że jego bank umożliwia mu zaczerpnięcie szybkiego świątecznego wsparcia finansowego. Bez wychodzenia z domu, otrzymuje odpowiedni komunikat. Informacja pojawi się w oknie logowania, ale również będzie widoczna po zalogowaniu na rachunek bankowy.

Mechanizmy wiadomości w EBO, to potężne narzędzie marketingowe, które umożliwia bankom stały kontakt ze swoimi klientami. Nie ma szybszej ścieżki komunikacji. To sprawna i przydatna funkcjonalność działająca na korzyść zarówno banków jak i ich klientów.

 

Leave A Reply